قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

پیام استاد حاجی محمد محقق در مورد شهادت شهید ضحاک

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

شهادت مظلومانه مجاهد نستوه و خستگی ناپذیر، یاور و خدمتگار صدیق پیشوای شهید استاد عبدالعلی مزاری، وکیل دلسوز مردم بامیان در شورای ولایتی، برادر عزیزم محمد جواد ضحاک رئیس شورای ولایتی بامیان، مایه تاثر عمیق اینجانب و همسنگران آن شهید گردیده، قلب مردم عزیز ما را داغدار نمود. 

من این ضایعه بزرگ را به خانواده داغدار و مصیبت دیده شهید ضحاک، یاران، همسنگران، دوستان و تمام مردم شریف ولایت بامیان تسلیت گفته برای آن شیهد غفران الهی و برای بازماندگان نش اجر و صبر مسئلت مینمایم.

شهادت سرداران مقاومت و خدمتگذاران راستین مردم که اینگونه با اعمال ضد انسانی از سوی تروریزم بین المللی طرح ریزی میگردد، نمیتواند روند خروشان مبارزه علیه دهشت افگنی را متوقف سازد.

من مکررا به مسئولین امر اعتراض کرده ام که صلح خواهی یک جانبه آنهم از موضع ضعف جز جری ساختن دهشت افگنان و گسترش دامنه جنگ و ترور نتیجه دیگری ندارد. اما بازهم شاهدیم که این روند ناکام ادامه دارد و متاسفانه مردم مظلوم ما باید تاوان این سیاست های ناکار را با جان و مال خود بپردازند.

لازم است ما از این وقایع دردبار درس عبرت گرفته با ارایه خط و مشی کار ساز که در آن مرز میان دوست و دشمن مشخص باشد، جلو اینگونه حوادث را بگیریم و از جان و مال مردم حراست نماییم.

من بار دیگر شهادت مظلومانه رئیس شورای ولایتی بامیان را به تمام ملت مظلوم افغانستان تسلیت گفته و از بارگاه رب العزت میخواهم به حرمت خون پاک شهدا، ملت ما را از مصیبتی که در آن گرفتار هستند نجات عطا فرماید.     

                                         

 

با احترام 

حاجی محمد محقق 

۱۷جوزا ۱۳۹۰ 

                                          مزارشریف                                                     

نظرات 1 + ارسال نظر
اجمل نادری چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:05 ب.ظ

خدا لعنت تان کند رهبرای بی غیرت بی ناموس و آدم فروش جواد را طالب نه بلکه دوزد های دره غوربند گرفته بود آیا نمی شد از خون ملت که ذخیره کردی برای رهایی جواد مصرف می کردی. خدا روز را آورد انشاالله که بچه تو خلیلی را هم سر ببرند و خانواده شهدا از دیدنش لذت ببرد و شما هم در کنید که ملت چه می کشد به امید روزی مرگ باقر و عالیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد