قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

مبارک همکار ګرامی

با وجود فشار امتحانات برای اینکه از بامیان بی خبر نمانم بر علاوه تماس با دوستان سعی میکنم وبلاگ دوستان وعزیزان بامیانی را نیز هر روز مرور داشته باشم. 

دیروز به عنوان نوشته ای از همکار گرامی ام آقای علی پیام برخوردم که خبر از به چاپ رسیدن کتاب وزینش را داده بود خیلی خوشحال شدم 

از صمیم قلب این موفقیت معنوی را برای شما تبریک گفته و از خداوند منان آرزوی سلامتی و بهرزوی شما دارم امیدوارم شاهد موفقیت های مزید شما باشم. 

خیلی مشتاقم یک نسخه آنرا مطالعه نموده چون بدون شک برایم خیلی مفید وارزنده خواهد بود خصوصاً بخشهای حقوقی و امنیتی آن . 

با عرض حرمت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد