قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

۹ نفر آتی از مجلس نمایندگان (ولسی جرگه)بیرون شوند

کمیسیون مستقل انتخابات، 9 تن از نامزدان معترض را کامیاب اعلام نمود. 

 


فضل احمد معنوی رییس کمیسیون مستقل انتخابات امروز در نشست خبری اعلام نمود که در نتیجۀ بررسی های انجام شدۀ آنها، 9 تن از نماینده گان برحال مجلس از پست نماینده گی شان برکنار می شوند.
به اساس این تصمیم کمیسیون مستقل انتخابات، محمود خان سلیمان خیل به جای حاجی عبدالقدیر از پکتیکا، عبدالرؤوف به جای عبدالولی نیازی از بدخشان، حاجی عاشق الله به جای غنی زاده از بغلان، احمدخان سمنگانی به جای طاهر زهیر از سمنگان، گل محمد پهلوان به جای شاکر کارگر از فاریاب، غوریان به جای رفیق شهیر از هرات، رحیمه جامی به جای سیمین بارکزی از هرات، معلم میرولی به جای مسعود خان نورزی از هلمند، حمیدالله توخی به جای عبدالحبیب اندوال از زابل کامیاب اعلام شده اند.
ده روز پیش، بعد از جنجال های فراوان در نتایج انتخابات، حامد کرزی رییس جمهور کرزی تصمیم گیری نهایی در این زمینه را به کمیسیون مستقل انتخابات سپرد.
پیش از این دادگاه ویژه انتخابات در فیصلۀ خود، به برکناری 62 نمایندۀ برحال و جایگزینی 62 نامزد معترض به جای آنها حکم داده بود.
گفتنی است که اعضای مجلس به خصوص اعضای گروه حمایت ائتلاف از قانون با تأکید اعلام کرده بودند که هیچ گونه تغییر در مجلس را نخواهند پذیرفت.
نامزدان معترض کامیاب اعلام شده از سوی دادگاه ویژه نیز گفته اند که هیچ گونه تغییر در فیصلۀ دادگاه ویژه انتخاباتی را قبول نخواهند کرد.
 منبع : خبرگزاری بست باستان 

نکته: تیتر از وبلاگ است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد