قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

رئیس جدید اقتصاد بامیان معرفی شد

 ریاست اقتصاد یکی از ریاست مهم وکلیدی در ولایات می باشدُ بر اساس رقابت آزاد از طریق اصلاحات اداری محترم عبدالله نوید  جدیدا در تاریخ ۲۴ /۴/۱۳۹۰ به این ژست معرفی گردیده است. 

                                         

 آقای نوید متولد سال 1358 در ولایت کابل بوده و در تعلیمات ابتدایی خویش را در مکتب ابتداییه جمال مینه تکمیل  و بعد از جنگهای داخلی شهر کابل 1371 به زادگاهش ولسوالی پنچاب قریه تگابرگ برگشت و دوره ثانویه مکتب را در لیسه تگابرگ به اتمام رسانده است 

وی  در سال ۱۳۷۸ نمره اول از مکتب مرکز پنجاب فارغ التحصیل صنف دوازدهم شد . 

 عبدالله نوید بعد از فراغت از مکتب به مدت دوسال در موسَسات خارجی مشغول وظیفه گردید و در سال 1381 وارد دانشکده اقتصاد دانشگاه کابل گردیده و در سال 1384 به درجه سوم نمره از رشته مالی از این دانشکده فارغ شد . 

فعالیتهای دوران دانشجویی: 

 از نیمه سال 1382 الی نیمه سال 1383 بحیث مسول مرکز آموزشی فرهنگی بنیاد آزادی کابل کارته سه. از سال 1383 الی 1384 تا فراغت از دانشگاه بحیث هماهنگ کننده قرضه به سکتور خصوصی(شرکت های تجارتی) در بانک بین المللی افغانستان . 

 تجارب کاری بعد از فراغت از دانشگاه:  

 از سال 1385الی 1386 به مدت یک سال بحیث مدیر عمومی بودجه انکشافی، ریاست مالی، در وزارت احیأ و انکشاف دهات کابل افغانستان. § از سال 1386 تا سال 1390 مسؤل مالی واداری برنامه همبستگی ملی ولایت بامیان- آخرین وظیفه . و هم زمان با این وظیفه وی توانیست دوره تحصیلی ماستری را از طریق انترنیتی ( ان لاین) در بخش اداره و مالی از دانشگاه شمال غرب امریکا تکمیل و سند فراغت دریافت کند. آقای نوید بر علاوه فعالیت های کاری فوق به زبان انکلیسی بلدیت کامل دارد.   

قابل یاد آوریست که در این مدت رئیس محکمه استناف ولایت بامیان نیز جدیداْ تقرر حاصل نموده است.

نکته : 

۱- در زمان معرفی آقای نوید متاسفانه من نبودم وگرنه در همان روز بنشر میرسید. 

۲- هدف از این موضوع تحریر برای تاریخ است. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد