قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

خیلی بزدلانه

متاسفانه در این دنیایی مجازی (انترنیت) یک تعداد انسان نما ها بدون انیکه نام خود را بنویسند نظرات خود را ارسال می نماید . 

این عمل خیلی بزدلانه است نقد بر موضوع یک امر پسندیده  بوده اما یک تعداد نه تنها اینکه چیزی برای گفتن و نقد ندارند بلکه بی شرمانه به فحاشی می پردازند و افراد دیگر را از این طریق فحش میدهند. 

اگر بطور ناخود آکاه این نظرات روی صفحه برود بدون شک بر روابط من و دوستانم تاثیر دارد شاید بگویند که من به عمد اینکار را میکنم و آنان را با الفاظ زشت این گونه افراد تحقیر می نمایم. 

مرد باش و مردانه بنویس و از حرف خود دفاع کند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد