قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

دوستان عزیز سلام

عرض ادب دارم خدمت شما دوستان عزیز وخوانندگان گرامی این وبلاگ 

سر از امروز به دلیل ختم وظیفه ام از بامیان و آغاز کار در وظیفه جدید ام در کابل دسترسی به مطالب و اخبار مربوط ولایت بامیان نخواهم داشت. معذرت منرا پذیرا باشید امیدوارم از مطالب درج شده در این وبلاگ استفاده نموده باشید. 

از حضور همه ای تان در صورتکه از جانب من به شما گستاخی شده باشد جداْ معذرت می خواهم. 

سربلند باشید . 

وعده می سپارم هر آنچه در توان داشته باشم در خدمت مردم رنج دیده و زحمت کش کشورم خواهم بود

نمبر تماس من در کابل: ۰۷۹۹۲۳۲۴۳۷

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین. پیمان سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:13 ب.ظ http://www.paimanshebari.blogspot.com

سلام آقای پیام .
واقیعآ یگ دوست که گزاریشات پر محتوای را از ولایت بامیان به اطلاع ما میرسانید
ومادیگر خبری ازبامیان نخواهیم داشت.
خوب در هر جای که باشی صیحت وسلامت باشید.
باتشکر.
حسین پیمان.

دانش چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:08 ب.ظ

تابان صاحب خیلی بد! تازه خبر شدم. تابان یک ضرورت بود و باید میتابید! بهر حال، بهروزی شما را خواهانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد