قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

در بامیان یک شیر زن والی است

این مطلب را وزیر خارجه پولند در هنگام سخنرانی اش در جریان کنفرانس کابل ا ظهار داشته گفت: من قبل از اینکه در کنفرانس بیایم دیروز از بامیان بازدید کردم بسیار خوشم آمد در آنجا یک شیر زن والی است. 

اگر چند حوصله دیدن تلویزیون را برای مدت طولانی آن هم در زمان امتحانات ندارام ولی نظر به اهمیت موضوع برایم بسیار جالب بود زمانیکه جریان کنفرانس را بدقت وحوصله مندی می دیدم هرکدام از وزاری خارجه ومسئولین نهاد های بین المللی به نوبت صحبت های خود را ایراد کردند وقتی نوبت به وزیر خارجه پولند رسید وی بسیار با حوصله  مندی صحبت های خود را اغاز کرد ودر قسمت از صحبت های خود متن فوق را بسیار با غرور گرفت من هم خوشم آمد  

این در حالیست که تعدادی از سیاسیون محترم وطن ما در فکر بر انداختن نام ونشان این شیر زن بگفته وی است. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد