قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

آغاز کار قیر ریزی سرک بامیان الی یکه ولنگ

امروز یک شنبه مورخ 24 اسد 1389 کار قیرریزی سرک مرکز بامیان الی ولسوالی یکه ولنگ توسط داکتر حبیبه سرابی والی وسایر مقامات محلی بامیان آغاز یافت.

داکتر حبیبه سرابی والی بامیان در هنگام آغاز کار قیرریزی به رسانه گفت :  کار عملی اعمار این سرک  که 97 کیلومتر طول وبه عرض 7 متر اعمار میگردد از تاریخ 5 می 2008 شروع ودر ماه نوامبر  2011 به پایه اکمال خواهد رسید.

به گفته والی بامیان : هزینه مجموعی که برای اعمار این جاده در نظر گرفته شده 69 میلیون دالر از کمک های بانک جهانی  واداره همکاری های  بین المللی جاپان می باشد.

داکتر سرابی اعمار این جاده را برای تغیر در روند زندگی مردم مهم خوانده گفت : بدون شک اعمار جاده در سراسر کشور میتواند در زندگی مردم تغیرات زیادی را رونما نماید.

عزیز الله شفق عضو شورا ولایتی بامیان ضمن با اهمیت خواندن این پروژه برای مردم گفت : بسیار جای خوشی است که سرک خاکه مردم به قیر تبدیل میگردد که خود برای مردم مژده نیک ومهم است.

به گفته این عضو شورا ولایتی بامیان : اگر چند در بامیان کار های عمرانی بطور کل خوب است ولی مورد قناعت مردم نیست چون زمینه برای کار های عمرانی در بخش های زیربنایی وروبنایی مساعد است.

محمد علی باشنده قریه قرغنه تو مرکز بامیان ضمن خرسندی از روند کاری این پروژه از دولت ومقامات محلی تشکری نموده گفت :  بسیار خوش وقت هستیم که امروز به چشمان خود سرک قیر را در منطقه خود می بینیم که نه تنها برای من بلکه برای تمام مردم بامیان یک رویا بود.

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد تقی دانش یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:32 ب.ظ http://www.qanonmandi.blogfa.com

پیشرفت هزاره جات ، آرزوی هر باچه هزاره است.

محمد حسن خالقی یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:37 ب.ظ http://benisewak.blogspot.com

آقای تابان شخصیت توانا وقلم بدست سلام به شما
وبلاگ شما را خواندم خیلی خوشم آمد
بسیارمطالب جالب ،اطلاعاتی وخبری است
موفق باشید آقای تابان
بیشترازاین رشد نمایید انشاالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد