قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

واکنش نسبت به تصمیم کمیسیون انتخابات در غزنی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، کمیسیون مستقل انتخابات در تصمیم اخیر خود که به اساس یک نامه ای رسمی به ولسوالان جاغوری ومالستان ولایت غزنی ارسال نموده گفته است که در این دو ولسوالی محلات ومراکز رای دهی را تقلیل داده است. این تصمیم کمیسیون انتخابات واکتش جدی مردم این ولسوالی ها را درپی داشت.

روز جمعه مورخ 22 اسد تعدادی از شهروندان این دو ولسوالی ونامزدان انتخابات در سنگماشه مرکز ولسوالی جاغوری گرد هم آمده این تصمیم کمیسیون انتخابات را غیر مسئولانه و تشنج زا خوانند.

داکتر عبدالمجید ناصری یکی از نامزدان انتخاباتی در این ولایت گفت : درجلسه امروزکه در آن تعدادی زیادی از مردم ونامزدان شرکت کرده بود تصمیم اتخاذ گردید تا این مشکل را با مسئولین کمیسیون مستقل انتخابات در مرکز (کابل) در میان گذاشته وراه حلی را جستجو نمایم.

وی افزود: اگر به این موضوع توجه نشود مشکلات عدیده ای را در روز انتخابات بوجود خواهد آورد.

بگفته آقای ناصری کمیسیون مستقل انتخابات در این تصمیم خود آمار افراد واجد شرایط رای دهی را نیز در این ولسوالی کم در نظر گرفته که عاری واقعیت است.

گفتنی است که برای فعلاً راهای مواصلاتی این دو ولسوالی از سرازیر شدن سیلاب تخریب گردید ووسایط به مشکلی از آن عبور ومرور می نماید این در حالیست که مردم این دو ولسوالی از عدم کمک های دولت در این مرود نیز شاکی اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد