قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

سربازان مرکز تربیوی پولیس ملی بامیان خیلی با روحیه بودند

امروز صبح مورخ ۲۶ اسد ۱۳۸۹ به تعداد ۵۰ تن از سربازان پولیس ملی مربوطه ولایت دایکندی وبامیان که در مرکز تربیوی پولیس ملی زون بامیان برای شش هفته آموزش های مسکلی دیده بودند سند فراغت بدست آوردند. 

این مراسم در قرارگاه قوماندانی مرکزتربیوی پولیس ملی زون بامیان برگزار گردیده بود که در آن تعدادی زیادی از مقامات حکومت محلی بامیان ومنسوبین نظامی خارجی کمک به امنیت مقیم بامیان ومنسوبین مرکز تربیوی پولیس ملی شرکت نموده بود. 

برایم بسیار جالب بود زمانیکه سند فراغت یکی از مداومین وکورس را توزیع کردم بیاد چهار سال قبل مراسم فراغت خودم از دانشگاه افسری

پولیس( اکادمی پولیس) در کابل افتادم که رئیس جمهور کرزی آنرا برایم توزیع کرد وگفت : اینه بسیار عالی از بامیان هم  در جمع فارغین این دور داریم. 

در عین حالیکه دلم خوش بود که سندفراغت وزحمت های چهار ساله ام را رئیس جمهور مملکتم برایم توزیع میکند غمگین شدم وبا خود فکر کردم شاید هم اشتباه باشد که حضور من در جمع فارغین آن دانشگاه برای رئیس جمهور غیر قابل باور بود ( منظور ازمن همان است خود میدانی) ومن برایش گفتم رئیس صاحب در جمع ما از بامیان  کم است باید زیاد من بود رئیس جمهور دوباره گفت میشه بخیر در دوره های بعدی ای اکادمی از شما جواناست. 

دوره ما اولین دور فارغین دانشگا افسری پولیس (اکادمی پولیس) در دوره بعد از کشمکش های سی ساله بود . 

در مراسم امروز برعکس مراسم فراغت مان دیگر من تنها نبودم افراد زیادی فارغ شدن وشاید حضور برادران دیگر در این جمع جالب بود. ولی انی مرکز تنها مرکزیست که میتوان با این قواره دید. 

بهر صورت مراسم بسیار خوبی بود دوستان سخنرانی کردند وتحلیف عسکری بجا شدُ شهادتنامه ها توزیع شد اما دراین مراسم چیزی که برای جالب بود روحیه بلند سربازان فارغ شده بود که با صدای بلند وقدم های موزون برای اخذ شهادتنامه خود می آمدند ومیگفتند ( من برای مردم افغانستان عزیز خدمت میکنم) 

واقعاْ عالی جای شما خالی بود حی که نبودید خوب خیر اگر در بامیان بودی در دوره های بعد بیا. 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:24 ب.ظ

با درود بر شما و این فرزندان فدا کار ! ما میتوانیم اینده را با دستان خود رقم بزنیم فقط خود باوری و اتحاد لازم است . به امید خبر های خوش دیگه از طریق شما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد