قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

انتخابات در بامیان27 سنبله 1389

بامیانی ها اینبار نیز تاریخ ساختند 

امروز صبح 27 سنبله برای رای دادن لباس جدید خود را پوشیدم وروانه مرکز رای دهی شدم همراه والی صاحب رفتم ورای دادم اولین رای را والی صاحب وسومین را من دادم مردم بسیار زیاد با شوق واشتیاق در صفوف طولانی منتظر رای دادن بودند. 

خیلی زیبا بود در لیسه نسوان مرکز بامیان زنان میان سال ، پیر وجوان همه امده بودند اطفال شان در آغوش شان ومیخواستند رای بدهند. 

در لیسه ذکور مرکز بامیان نیز بسیار صف طولانی بود واقعا شاید طولانی ترین صف رای دهی در سراسر افغانستان بوده باشد . 

امنیت بسیار خوب هیچ مشکلی در سراسر بامیان رخ نداده است. 

تمامی مردم بامیان بطرف مراکز رای دهی قرار اطلاعات از ولسوالی مشتاقانه میروند.  

خبر های بعدی را نیز نشر خواهم نمود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد