قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

برگزاری نمایشگاه دو روزه زردالو در بامیان

برگزاری نمایشگاه  دو روزه زردالو در بامیان 

روز پنچ شنبه مورخ اول میزان 1389 نمایشگاهی محصولات باغداری ( زردالو) برای دو روز از طرف موسسه بین المللی سولدراتی باقطع نوار توسط داکتر حبیبه سرابی والی بامیان ، مسئولین موسسه برگزار کننده  و با اشتارک تعدادی زیادی از شهروندان آغاز یافت .

داکتر حبیبه سرابی والی بامیان در مراسم که به همین مناسبت برگزار گردیده بود گفت : امروز ما شاهد برگزاری نمایشگاه خوبی هستیم که از برکت دست دهاقین زحمت کش ما میباشد .

وی افزود: اداره محلی بامیان از هیچ گونه همکاری در راستای انکشاف باغداری ، زراعتی ومالداری که پیشه اکثریت شهروندان است دریغ نخواهدورزید.

حسن السید رئیس موسسه بین المللی سولداراتی در خصوص این نمایشگاه گفت : این نمایشگاه محصولات باغداری ، باغداران ولسوالی های سیغان وکهمرد را در بیشتر از ده غرفه به نمایش می گذارد که با کمک مالی اتحادیه اروپا راه انداز شده است.

وی افزود: ما برای ادامه انکشاف باغداری در بامیان متعهد میباشیم.

محمد عالم یک تن از باغداران ولسوالی سیغان در این مورد گفت : قبل از این ما کشته وچپه نمک را بطور سنتی درست میکردیم ولی فعلا با همکاری موسسه سولداراتی که برای ما آموزش داده میتوانیم بطور درست و فنی بمنظور فروش در بازار عرضه می داریم.

این در حالیست بگفته مسئولین  موسسه سولداراتی ، این موسسه به مدت سی سال است که در افغانستان در راستای مختلف فعالیت مینماید.

نظرات 1 + ارسال نظر
علی بودا جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:22 ق.ظ http://vebbikas.blogfa.com

بی انصاف یکی دو تا عکس میگذاشتی لا اقل
خبر به این جالبی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد