قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

ساخت یک بال هواپیما در افغانستان آنهم در جاغوری

دنیایی مجازی دیگر من وشمای را در بامیان هستیم مثل سالهای قبل که پدران مان بی خبر می ماندند نمی گذارد. 

در این روز در صفحات انترنیت خبرهای از ساخت طیاره توسط یکتن از فرزندان افغانستان عزیز در منطقه سر تیله سنگماشه جاغوری ساخته شده است . 

من موضوع را پی گیری کردم البته در سایت های خبری و یک عکس از پایگاه انترینی جاغوری دریافت نمودم .  

 

قرار است امروز پنچ شنبه مورخ ۱۵ میزان ۱۳۸۹ محترم انجنیر ذاکر حسین جاغوری این طیاره را در منطقه غوجور به پرواز در آورد. 

به امید موفقیت این جوان با استعداد من قبل از قبل زحمت کشی های وی را ستوده واز خداوند منان میخواهم تا در کارهای خود موفق وسرفراز باشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
فرزند کوه بابا پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:20 ب.ظ

سلام تابان عزیز
از خواندن این خبر خیلی خوش شدم
افتخار می کنم و بی اراده لبخند به لب دارم
موفقیت بیشتر شما را آرزو می کنم تا اخبار بیشتری از این دست خبر را به نشر برسانی
بدورد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد