قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

یکی از مقامات بلند پایه قبلی طالبان زنگ معارف را بصدا در آورد

زنگ معارف یا به عباره دیگر زنگ شروع درسهای مکاتب در کشور امروز 3حمل1390 با یک روز تاخیر در سراسر کشور بصدا در آمد. 

حامد کرزی رئس جمهور در مراسم که به همین منظور در لیسه امانی شهر کابل تدویر یافته بود با تعدادی از شخصیت های جهادی واعضای کابینه زنگ معارف را بصدا در آورد. 

رئیس جمهور کشور سخنان خود بر کیفیت معارف تاکید ورزیده وبه وزیر معارف دستور داد تا از روند کیفیت معارف در سطح کشور نظارت دقیق نماید. 

 وی همچنان نارضایتی خود را از روند آموزش در موسسات تعلیمی خصوصی در کشور ابراز داشته گفت : امروز در هرکوچه شهر کابل یک مکتب خصوصی اعمار شده ولی هر روز سروصدای بی کیفیت بودن آن بگوشم میرسد.  

آقای کرزی خطاب به مسئولین مکاتب خصوصی گفت : برادرم اگر میخواهی پول بدست بیاوری برو یک کار دیگه کن به سرنوشت اطفال ای مملکت بازی نکن. 

همچنان در ختم مراسم رئیس جمهور از آقایان مجددی، ربانی، وتعدادی از آقایون دیگر و خانم بلخی، افضلی وغنضفر خواست تا همراه وی زنگ معارف را بصدا در آوردند. 

 زمانیکه این بخش از مراسم خاتمه یافت یکی از مقامات بلند پایه طالبان که بگفته رئیس جمهور سفیر آنان بوده به رئیس جمهور گفت چرا منرا نخواستی که زنگ معارف را می نخواتم تا ثابت نمایم که طالب مخالف معارف نیست. 

این خواست وی ظاهرا در پاسخ به صحبتهای رئیس جمهور بود که وی در سخنرانی خود از طالبان خواست تا مکاتب را نسوزانند و به معارف صدمه نرسانند. 

نظرات 1 + ارسال نظر
ناروی دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:36 ق.ظ

سلام دوست . نمیدانم کرزی خودش در کدام دانشگاه دولتی تحصیل نموده که صحبتهای شان در سطح یک بیسواد میماند و صحبتهای شان واقعا خنده اور است .
همانطور سخن گوی شان هم از خودش کمی ندارد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد