قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

در دایکندی: پولیس در خانه های کرایه ای ایفای وظیفه می نمایند

مل پاسوال نوروزعلی محمود زاده قوماندان امنیه ولایت دایکندی  روز دو شنبه مورخ 22 حمل 1390 از اکمال وسایط رنجر برای منسوبین پولیس در آن ولایت خبر داده افزود: ما امروز توانستم به تعداد 25 عراده رنجر پولیس برای خدمتگذاری بهتر به مردم ورسیدگی بموقع در هنگام وقوع جرم در محل مطابق تشکیل از مرکز اکمال نمایم. 

  

وی افزود: ولایت دایکندی بدلیل صعب العبور بودن راه های مواصلاتی دارای مشکلات زیاد بوده که این مشکلات در قطعات وجزوتام های پولیس ملی خیلی ها مشهود است.

آقای محمود زاده افزود: با انکه ولایت دایکندی از جمله ولایات امن کشور محسوب میگردد ولی با آنهم امکانات مجود نزد پولیس برای رسیدگی لازم به مشکلات امنیتی کافی نمی باشد وما میخواهیم تا مقام وزارت امور داخله به این مشکل توجه نماید.

قوماندان امنیه ولایت دایکندی افزود: هم اکنون تمامی پرسونل پولیس در مرکز ولایت(نیلی) وهفت واحد اداری دومی(ولسوالی) در تعمیرات شخصی مردم که به کرایه گرفته شده ایفای وظیفه میدارند.

بگفته وی اگرچند تعمیر جدید قوماندانی امنیه در حال ساخت است ولی تاهنوز بطور رسمی بدلیل مشکلات در تعمیر آن از طرف شرکت قرار کننده برای ما تسلیم داده نشده است.

وی در این مورد افزود: شرکت که مسئولیت اعمار قرارگاه قوماندانی امنیه ولایت را به عهده دارد فعلاً فراری بوده وما جلب های متعدد از طریق خویش به وزارت امور دخله فرستاده ایم ولی تاهنوز موفق به گرفتاری وی نشده ایم که متاسفانه در مورد کاکرد آنان مشاورین خارجی با ما هم نظر نبوده و قسماً از آنان حمایت میکنند.

این در حالیست در طول زمستان بدلیل ریزیش برف راه های مواصلاتی مرکز ولایت دایکندی به ولسوالی ها وهمچنان با ولایات همجموار خیلی به سختی باز نگهداشته میشود.

قوماندانی امنیه دایکندی از عدم موجودیت رسانه ها نیز در این ولایت شاکی بوده این صحبتهایش را هنگامی که از کابل بطرف آن ولایت میرفت با رسانه ها در بامیان در میان گذاشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد