قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

امنیت در بامیان بدلیل همکاری نزدیک مردم است

این مطلب را داکتر حبیبه سرابی والی بامیان در دیداری که امروز یک شنبه مورخ 28 حمل 1390 با دگرجنرال مراد علی مراد قوماندان عمومی قوتهای پیاده وزارت دفاع افغانستان، جنرال مانیل از قوای ایساف و هیت همراهش داشت ابراز نموده افزود: امنیت در بامیان رابطه تنگاتنگ با همکاری وصلح دوستی مردم بامیان وتشریک مساعی بین نیروهای امنیتی دارد.

 داکتر سرابی گفت : ما نهایت سعی مان را میکنیم که انتقال مسئولیت های امنیتی به نیروهای افغان بخوبی وموفقانه انجام پذیرفته چون ناکامی در بامیان ناکامی این روند در افغانستان برای دولت ما وجامعه جهانی میباشد.

والی بامیان در ادامه سخنان خود گفت : ما نیازمندی ها خود در این زمینه با دولت مرکزی شریک ساخته وامیدوار هستیم تا به آنها توجه شود. 

دگر جنرال مراد علی مراد هدف سفرش را در بامیان بررسی از وضعیت وسطح احضارات قوتهای امنیتی دانسته افزود: بر اساس هدایت رئیس جمهور امروز هیت مرکب از اردوملی افغانستان وآیساف بدلیل اینکه روند انتقال مسئولیت های امنیتی به نیروهای افغان از این ولایت آغاز میشود آمدیم تا نیازمندی های نیروهای امنیتی وضعیت آنان را از نزدیک مطالعه نمایم.

 جواد ضحاک رئیس شورا ولایتی بامیان که در این مجلس سخن میگفت از مسئولین خواست تا بعد از انتقال مسئولیت های امنیتی بامیان را از دید خویش دور نگه ندارند وی افزود: باید جامعه جهانی و دولت افغانستان بدلیل  این امکانات چون تامین امنیت، تطبیق قانون وحکومتداری خوب وجود دارد بیشتر از همه به بامیان توجه نماید.

 در همین حال مسئولین ایساف بعد از شنیدن نیازمندی های نیروهای امنیتی وعده سپرد تا برای رفع این مشکل با مقامات افغان وناتو صحبت نمایند.

 این هیئت از مرکز هماهنگی نظامی، مرکز جلب وجذب اردوملی و مرکز تربیوی پولیس ملی  بامیان نیز دیدن نمودند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد