قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

روح شهدای 16 ثور، کویته شاد باد

با یک عالم تاسف دیروز 16 ثور 1390 از طریق رسانه ها حمله ناجوانمردانه تروریستان را بر جمعی از صلح دوستان و ورزشکاران در شهر کویته پاکستان خبر شدم، که منجر به کشته وزخمی شدن تعدادی از مردم بی دفاع آن شهر شده است.  

ضمن اینکه این عمل خیلی ها وحشیانه را عین جهالت دانسته به شدت محکوم میکنم.  بر این ایمان کامل دارم که دشمنان صلح و آرامش جهانی خصوصا آنانیکه افراد بی دفاع را هدف قرار میدهند به هیچ وجه به اهداف شوم شان نخواهند رسید این عمل بیشتر از پیش مردم عزتمند ما را هوشیارتر و استوار تر در مقابل آنان میسازد. 

 برای تمامی شهدای عزیز این حمله ناجوانمردانه  فردوس برین ، برای مجروحین شفا عاجل و به خانواده های انان و مردم شریف کویته صبر جمیل آرزو دارم.   

بااحترام  

17ثور 1390

نظرات 1 + ارسال نظر
ناصر شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:55 ب.ظ http://www.afun.ir

سلام وبلاگ جالبی داری

امیدوارم موفق باشی

وقت کردی دور و اطراف وبلاگ منم یه چرخی بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد