قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

سنگ تهداب الحاقیه یک مکتب در مرکز بامیان به زمین گذاشته شد

روز شنبه مورخ 17 ثور 1390 با حضور داکتر حبیبه سرابی والی بامیان، تعدادی از مسئولین اداره محلی و جمعی از باشندگان محل سنگ تهداب الحاقیه مکتب متوسطه نوآباد تای بتی در مرکز این ولایت به زمین گذاشته شد.

 داکتر حبیبه سرابی حین تهداب گذاری تعمیر متذکره گفت :  معارف اساس ترقی یک جامعه بوده و ما به عنوان مسئول اداره محلی در بامیان خود را مطابق احکام قانون ملزم به زمینه سازی درست آن برای مردم میدانیم. 

 وی افزود: در طی سالهای اخیر معارف در این ولایت رشد چشمگیر داشته است .

همچنان این مقام مسئول دست آورد های موجود در معارف این ولایت را بازده همکاری همه جانبه مردم و کارمندان معارف در این ولایت خواند.

محمد رضا اداء رئیس معارف ولایت بامیان در خصوص این پروژه به رسانه ها گفت : تعمیر موجود مکتب متوسطه نوآباد تای بتی مرکز بامیان که دارای 6 اتاق درسی می باشد، برای آموزش وپرورش کافی نبوده و تعمیر جدید میتواند تا حدی این مشکلات را مرفوع سازد.

 بگفته آقای اداء پروژه متذکره شامل 8 اتاق درسی، 4 اتاق اداری در مساحت 400 میتر مربع از کمک های مردم جاپان الی ختم زمان کاری در بامیان به بهره برداری سپرده خواهد شد.

وی افزود: در این مکتب به تعداد1500 شاگرد در سه تایم بطور مختلط(ذکور واناث) مصروف فراگیری درس می باشد.

 گفتنی است که زمین برای اعمار این الحاقیه از طرف مردم محل به معارف اهدا گردیده است.

این در حالیست که به گفته مسئولین در این ولایت تاهنوز هم برای آموزش سالم به واجدین شرایط در این ولایت عملا به در حدود 1700 اتاق درسی نیازمند هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد