قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

گروه تفرقه اندازه وارد ماجرا شده است هوشیار باشید

در این روز تعدادی بنام های مختلف وارد ماجرای اجتماعی و سیاسی در بامیان شده ونهایت میکنند تا بیشترین مفاد را با استفاده از احساسات پاک مردم بخود اختصاص دهند. 

اما متاسفانه تعدادی خیلی ناآگاهانه وارد این گروه میشوند، نهاد های منتقد و فعال مدنی در بامیان برای همه معلوم است که کی ها اند وکارکرد شانرا من به عنوان یکی از باشندگان بامیان تقدیر میکنم ولی خیلی نگران از فعالیت تعدادی هستم که برای رسیدن به اهداف شان از هیچ نوع توطعه دست بر نمی دارند.  

جوانان عزیز هوشیار باشید تا این افراد بار دیگر بر گرده های شما سوار نشده و استفاده سو از احساسات شما نکنند مدتها است که تملق ودست بوسی در زباله دانی تاریخ انداخته شده است، تحمل زجر از دست گروهگ توطعه گر برای هر زجر دیده قابل پذیریش نیست. 

نظرات 2 + ارسال نظر
خان محمد سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:42 ب.ظ

خیلی دقیق اشاره کرده اید . دست تان درد نکنه. با تاسف حتی در قرن ۲۱ حرکات مزخرف ره شاهد هستیم. من که دیگه از این قدر عوام فریب خیلی شوکه ام. اطلاع رسانی رسالت هر فرد باید باشد

[ بدون نام ] دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:20 ب.ظ

سلام و سلام درست می گوئید همیشه اینطوری بوده یک عده عوام فریبانه و یک عده کاسبکارانه وارد فضای سیاسی می شوند و دست به تخریب و توهین و تحقییر و .... مردم و نظام سیاسی می زننند باید هوشیارانه عمل کرد من ا زشما ممنون که اطلاع رسانی می کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد