قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

بازدید جنرال دیوید پترئوس از بامیان

امروز دوشنبه مورخ 19 ثور 1390  هئیتی  بریاست جنرال دیوید پترئوس قوماندان نیروهای ناتو در افغانستان، نماینده ملکی ناتو در افغانستان، سفیر نیوزلند، سفیر شهزاده کریم آغاخان تعدادی  از مسئولین ناتو و آیساف در افغانستان طی سفری به ولایت بامیان ،  با داکتر حبیبه سرابی والی بامیان، رئیس واعضای شورا ولایتی ومسئولین امنیتی این ولایت دیدار وگفتگو نمودند. 

داکتر حبیبه سرابی هدف از سفر این هیئت را بررسی وضعیت کلی بامیان بمنظور اتخاذ آمادگی برای  انتقال مسئولیت های امنیتی خوانده افزود: در این دیدار ضمن بررسی وضعیت عمومی ولایت بامیان جنرال پتریوس تعهدات  جامعه جهانی خصوصاً ناتو را نیز برای انکشاف ولایت بامیان اعلام نمود.

والی بامیان این سفر را با اهمیت خوانده افزود: ما از آنان خواستیم تا به بامیان  بدلیل اینکه در اولویت انتقال قدرت قرار گرفته توجه بیشتر نیز صورت گیرد.

 جنرال دیوید پتریوس نیز بر ادامه کمک های جامعه جهانی به بامیان بعد از انتقال مسئولیت های امنیتی تاکید نموده افزود: همه ی ما مصمم هستیم تا روند انتقال در این ولایت به خوبی صورت گرفته و برای تحقق این امر برنامه های را که بتوانند به مردم کمک نماید روی دست داریم.

آقای پترئوس در ادامه گفت : جامعه جهانی حتی بعد از انتقال کامل مسئولیت های امنیتی بنا به تعهداتی که دارد افغانستان را فراموش نخواهد کرد.

جواد ضحاک رئیس شورا ولایتی بامیان ضمن قدردانی از کمک های جامعه جهانی به مردم افغانستان به جنرال پترئوس وهیت همراهش به نمایندگی از مردم بامیان اطمنان داد که مردم ولایت بامیان صلح دوست  بوده و هیچ گاهی دست به اعمال تخریبی که مخالف منافع علیای کشور باشد بزنند.

رئیس شورا ولایتی بامیان افزود: ما امیدوار هستیم تا جامعه جهانی به تعهداتی که نسبت به انکشاف بامیان به ما سپرده متعهد باشند وهمانند دولت مرکز ولایت بامیان را از یاد نبرند.

همچنان در این مراسم والی بامیان از جامعه جهانی خواست تا برای رشد وترقی مردم توجه بیشتری به انکشاف زیر بنا ها و آموزش وپرورش در این ولایت داشته باشند.

آقای پترئوس در پاسخ به درخواست مسئولین ولایت بامیان مبنی بر تحقق تعهدات شان در مورد بامیان گفت : آنچه را تعهد مینمائم حتماً اجرا نیز میکنیم.

جنرال پترئوس در حالی این سفر را سازمان داده که وی جدیداً به عنوان رئیس عمومی استخبارات ایالات متحده آمریکا تعیین شده است.

نظرات 2 + ارسال نظر
دانش سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:38 ب.ظ

تابان عزیز جهان سپاس از امعلومات صحیح و بروقتت. دستان پر قدرتت همیش توانا باشد

لیاقت علی چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:56 ب.ظ

تشکر دوست عزیز از معلومات تان موفق وکامیاب باشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد