قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

تغییر چهره اولین پارک ملی کشور

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper) و به نقل از راه فردا، چهره اولین پارک ملی کشور به زودی تغییر خواهد کرد. 


معین وزارت زراعت و مالداری کشور طی یک سفر رسمی به ولایت بامیان پروژه ای را به ارزش 700 هزار دالر امریکایی افتتاح کردند،که این پروژه ها شامل ساخت مرکز آموزشی،مهمانخانه، اعمار تعمیر زیارتگاه،اعمار پیاده رو ها و پخته کاری جوی کنار سرک های بند امیر می باشد.
معین مالی و اداری وزارت زراعت و مالداری در مورد اهمیت این پروژه گفت بندامیر اولین پارک ملی کشور یکی از مناظر زیبا و دیدنی بوده که سالانه هزاران توریست داخلی و خارجی از این مکان دیدن می نمایند.این امر ایجاب می کرد که کارهای بیشتری در این پارک صورت گیرد بنابراین ما تصمیم گرفتیم که کارهای عملی را برای توسعه این مکان زیبا شروع نماییم .
به گفته معین وزارت زراعت و مالداری،هزینه این پروژه به مبلغ 700 هزار دالر امریکایی بوده که از بودجه انکشافاتی وزارت زراعت و مالداری پرداخت می گردد.
ایشان زمان پایان این پروژه را یک سال بیان داشت و نیز ابراز امیدواری نمود که تا فرا رسیدن فصل سرما بخش اعظم این پروژه تکمیل گردد.
گفتی است که بند امیر دارای ساحه 4000 هکتار زمین می باشد که3 سال قبل توسط رییس جمهور کرزی به عنوان اولین پارک ملی در سطح کشور اعلام گردید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد