قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

تغییر نام وبلاگ

خیلی از دوستانم برای می گفتند که نام وبلاگ شما خیلی دور و دراز است، باید تغییر داد، باخود فکر کردم چی نامی باید باشد. 

بلاخره مصمم بر این شدم تا فقط نام وبلاگ را تغیر دهم 

بعد از این بجای " آنچه من خبر میشوم و فکر میکنم"  نام  قاصدی از بامیان معتبر است. 

 به امید اینکه بتوان از این طریق برای دوستان اطلاع رسانی کرد .  

 

 

 با احترام  

بسم الله تابان 

5جوزا1390  

لطفا نظرات تانرا از من دریغ نفرماید

نظرات 3 + ارسال نظر
دانش پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:02 ب.ظ

تبریکات جناب تابان. درخشندگی همیشگی تان آرزو است

محمد موسی کریمی پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:05 ب.ظ http://www.musa.blogfa.com

سلام آقایی تابان عزیز اسم وبلاگ شما را من پسندیدم سپاسگزارم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:14 ب.ظ

بله خییلی خوب کار کردی که عوض کردی. خیلی خوب خیلی طولانی بود و الان هم جالب نیست باید کار کنی که شم خبررسانی داشته باشد . /علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد