قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

پایان کنفرانس توریزم و سرمایه گذاری در کابل

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، کنفرانس توریزم و سرمایه گذاری، موقعیت های تجاری و مکان های تاریخی شهر کابل روز جمعه پایان یافت.

تجار و سرمایه گذاران بین المللی از مکان های تاریخی کابل و ابتکارات جدید توسعوی به عنوان بخشی از برنامه های اولین کنفرانس سرمایه گذاری در صنعت توریزم دیدن کردند.

این کنفرانس که به میزبانی مشترک شهرداری کابل و پروژه ابتکار شهر کابل و اداره همکاری های بین المللی امریکا برگزار شد، به معرفی موقعیت های سرمایه گذاری در کابل به عنوان یک مارکیت در حال رشد سریع به سرمایه گذاران بالقوه خارجی اختصاص یافت.

در این کنفرانس، انجنیر محمد یونس نواندیش، شهردار کابل درباره تاریخچه کابل و مکان های تاریخی آن به شرکت کنندگان معلومات داد و سپس هیأت مهمان از پروژه کابل جدید واقع در ده سبز جهت بررسی موقعیت های سرمایه گذاری در کابل و اطراف آن دیدن کردند.

شهردار کابل در سخنان خود تاکید کرد شهرداری کابل علاقمند است تاسرمایه گذاری سکتور خصوصی را در عرصه های مختلف برای شهر کابل جلب کند وبه این منظور آماده هرنوع همکاری و ایجاد سهولت برای آن عده از سرمایه دارانی که میخواهند در کابل سرمایه گذاری کنند می باشد.

توریزم یکی از عرصه های سرمایه گذاری در افغانستان است و کابل در این عرصه نقش محوری را دارا می باشد.

هیأت از بسیاری از مکان های دیدنی کابل از جمله پارک بی بی مهرو، مقبره نادر شاه، بالاحصار، گالری ملی، قصر دارالامان، باغ وحش کابل و باع بابر دیدن نمودند.رئیس اداره انکشافی امریکا در کابل نیز گفت جذب سرمایه گذاری خصوصی برای رشد پایدار اقتصادی افغانستان حیاتی است.

این کنفرانس یک موقعیت بسیار موفق برای جامعه بین المللی سرمایه گذاران برای کسب اطلاعات بیشتر درباره موقعیت های بالقوه توسعوی در کابل به عنوان مرکز تجارت، توریزم و توسعه شهری میباشد.

نکته: این ادامه همان کنفرانس است که دو روز قبل در بامیان برگزار شده بود

نظرات 2 + ارسال نظر
آرمین آران شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:45 ب.ظ http://aranlar.blogsky.com

یواش یواش افغانی ها از ایرانی ها پیشی میگیرن

نیوش از کابل پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:14 ب.ظ

خبرخوش اشت ویک امید برای ترقی مردم می باشد.
از نظرمن نویسنده ای مطلب مطالب خود تحت عنوان درست نه نبشته زیر کانفرانس توریزم و میلاد کابلا پی پی یک دیگر بودند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد