قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

داکتر سمر امروز جایزه میگرد

  

 

داکتر سیما سمر بانوی پر افتخار جهان طی سفری که در ایرلند دارد امروز جایزه مهم آن کشور که همه ساله برای یکی از کسانیکه در راستای صلح و حقوق بشر در دنیا فعالیت های چشمگیر داشته اهدا میگردد را اخذ میکند. 

این جایزه قبلا به نیسون ماندلا، بیل کلنتون وافراد سر شناس دیگر نیز تعلق گرفته بوده است 

از صمیم قلب برای داکتر سیما سمر تبریک میگویم 

به امید موفقیت های هر چی بیشتر وی و تمامی دوستان. 

نظرات 3 + ارسال نظر
ذاکر حسین دانش یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:05 ب.ظ

من همچنان از صمیم قلب این افتخار بزرگ را به خود خواهر عزیز ما داکتر سیما سمر و به همه هموطنان عزیزم تبریک میگویم.

yousof ali یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:00 ب.ظ

من هم این افتخار بزرگ را به مادر مهربان خانم سیما ثمر و دوستدارن این مادر تبریک عرض میکنم.و برای ایشان آرزوی موفقیت بیشتر را از خداوند بزرگ تمنا دارم

هادی مفید دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:37 ب.ظ http://www.mufidenglish.blogspot.com

داکترسیماسمررااززمانی که یادم میآید درراستای حقوق بشرکارکره، لذااورامستحق بهترین جایزه ها میدانم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد