قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

مرکز رسانه های بامیان گامی بسوی همگرایی خبرنگاران بامیان

دیروز مرکز رسانه های بامیان با حضور تعدادی از مسئولین حکومتی، اعضای جامعه مدنی و تعدادی از خبر نگاران رسما به فعالیت خویش آغاز نمود.  

شخصا بنا به مصروفیت که داشتم نیتوانستم تا آخر مراسم باشم وگزارش دقیق بنویسم ولی تا زمانیکه بودم صحبتهای آقای عباس آگاه یکی از بانیان این مرکز بود. 

 وی در صحبتهای خود به نکاتی جالبی اشاره نموده: 

1- به تعداد 42 نفر در بامیان می باشند که بطور مستقیم ویا غیر مستقیم با رسانه ها همکاری دارند. 

2- به تعداد45  وبلاگ بیتشرین اخبار و نوشته شان در مورد بامیان هست که اکثریت شان از همینجا(بامیان) مدیرت میشود. 

3-  30 عنوان رسانه چاپی تاهنوز در بامیان فعالیت داشته یا بطور مداوم ویا هم مقطع ای که اکثریت مقطع ای بوده.  

4- اکثریت خبرنگاران موجود در بامیان غیر مسلکی اند. 

5- در بامیان برخلاف سایر ولایات کشور هماهنگی بسیار خوب بین حکومت و رسانه ها وجود دارد . 

 

 گزارش مفصل را میتوانید در وبلاگ دوست عزیزم آقای نظری، که افتخار وبلاگ نویسان افغانستان است (زندگی در بامیان) بخوانید. 

نظرات 2 + ارسال نظر
norway دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:54 ب.ظ

قومای عزیز دوباره سلام !
گزارش تان عالی است اما سوال این حقیر بدون جواب بود .
امید که این بار از فرد نام برده بنام اینجنیر مهدی که از اغیل مه موشه احوال بدهی . خدا شاهد است من ترور یست نیستم که..... از ناروی

با سلام دوست عزیز ونهایت محترم پاسخ ندادن به سوال شما خدای نخواسته بی احترامی به شما نیست نظر شما در وبلاگ هست واگر آقای انجنیر مهدی خواند حتما به شما در تماس میشود ودر ضمن من شخصا تاهنوز دققی معلومات ندارم وسعی میکنم این مورد را پیدا کنم با معذرت

محمد دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:23 ب.ظ http://mnrahmati.blogfa.com

عقل اگر داند که دل دربند زلفش چون خوش است
عاقلان دیوانه گردند از پی زنجیر ما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد